´week so far (:

Hejsan sötisar! tänkte berätta om mitt lov so far:) Borjade med o åka in till uppsala o möta J + att gå på stan :D:D asså jag har verkligen hur mycket som helst på min "Must Have"-list.!! men ja shoppade lite där, en tröja o oth säsong 4! :D WIIIIIEEE :D:D btw så har ja sett klart den nu o måste köpa säsong 5 i morn :D asså sen åkte ja in till STHLM i onsdags för storshopping! :D wiehooo :D:D Kan stryka lite på must have listan men har ändå en massa kvar som ja får fixa under våren =D=D Shoppade bland annat en jättesnygg bolero, kofta o lite annat gött :D:D:D:D fettkul va det oxå asså, gick ju med A så vad kunde ja ha väntat mig liksom ;) hihihi :D:D men såg ingen kändis! vafan gömmer ni er alltid när ja kommer till storstan!? men ialf så har ja sett massa nya snygga grejer, asså vårens mode, som inspirerar till massa nya trendiga och snygga köp framöver! :D:D:D:D asså ni får ha det så jättebra alla bloggläsare! puss från / Lillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0